Kutsu Sosiologian Klubin ylimääräiseen jäsenkokoukseen 28.9.

Hyvä Sosiologian Klubi ry:n jäsen,

Haluamme toivottaa sinut lämpimästi tervetulleeksi Sklubin ylimääräiseen jäsenkokoukseen torstaina 28.9.2017 kello 18.00 alkaen Pub 309:ään.

Kuten aikaisemmin on ilmoitettu, viime lukuvuodesta lähtien on valmisteltu sosiaalitieteiden ainejärjestöjen yhdistymistä yhdeksi yhteiseksi ainejärjestöksi.Yhdistyminen tapahtuisi konkreettisesti niin, että Sklubi uudistaa toimintaansa vastaamaan koko sosiaalitieteiden opiskelijoiden tarpeita. Näin kaikki sosiaalitieteiden laitoksen opiskelijat liittyisivät jatkossa Sklubiin, joka uudistuu jäsentensä mukaiseksi. Yhdistyminen sisältää sääntömuutoksen, jossa päätetään uudesta nimestä, ja fuusiosopimuksen hyväksymisen. Jäsenkokouksessa esitetään sääntömuutosta ja fuusiosopimusta hyväksyttäväksi.

Toivomme, että mahdollisimman moni teistä pääsee paikalle vaikuttamaan järjestömme tulevaisuuteen!

Aurinkoisin syysterveisin,

Puheenjohtaja,
Mirka Lappalainen
mlelap@utu.fi

Varapuheenjohtaja,
Kaisa Pietikäinen
kakrpi@utu.fi

Fuusiosopimus_2017_f2.docx

Jäsenkokous_280917

Ehdotus sääntömuutoksista_2017

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.